Σάββατο 17 Δεκεμβρίου 2016

Μία άδικη τμωρία

Απόσπασμα από το βιβλίο της Ήνιντ Μπλάιτον, "Τα πέντε λαγωνικά-Το μυστήριο της χαμένης γάτας", μετάφραση: Βίκυ Λάδη, εκδόσεις Gutenberg, Αθηνα 1986

 

Η Μπέττυ κατατρόμαξε. Δεν μπορούσε ούτε να σηκωθεί, ούτε να τρέξει.
Κοίταξε γύρω γύρω μήπως δει το Μπάστερ, αλλά δεν φαινόταν πουθενά. Κοίταξε τρομαγμένη τον κύριο Τάππικοπου την πλησίαζε κόκκινος και αγριεμένος.
-Εσύ, είσαι το μικρό κορίτσι που ήρθε χθες στο κήπο μου; ρώτησε.
Η Μπέττυ κούνησε το κεφάλι μου. Δεν μπορούσε να βγάλει μιλιά.
-Εσύ πήρες και τα φυτά μου; ξαναρώτησε ο κύριος Τάππικος ακόμα πιο άγρια.
Η Μπέττυ εξακολουθούσε να μη μπορεί να μιλήσει.Κούνησε πάλι το κεφάλι της και το πρόσωπό της έγινε κάτασπρο. Βέβαια, βέβαια, δεν ήταν τόσο κακό που πήρε αυτά τα φυτά! Τα είχε υτέψει προσεκτικά στο μικρό της κήπο και τα είχε ποτίσει καλά. Τώρα πια, ήταν δικά της. Αφού εξάλλου θα τα πετούσαν και θα τα έκαιγαν.
Ο κύριος Τάππικος σήκωσε τότε το χέρι του και έκανε το φβισμένο κοριτσάκι να σηκωθεί αμέσως.
-Να μου δείξεις αμέσως πού τα έβαλες, της είπε.
-Αφήστε με να φύγω, είπε η Μπέττυ βρίσκοντας επιτέλους τη μιλιά της. Θα το πω στη μαμά μου για σας!
-Και δεν της το λες , αν σου αρέσει, είπε ο κύριος Τάππικος. Και γω θα το πω στον κύριο Γκούνη, τον αστυνόμο. Θα πω ότι μου πήρες τα φυτά μου και θα βάλει και εσένα και το Λουκή στη φυλακή!
-Δεν βάζου τα μικρά κορίτσια στη φυλακή, είπε η Μπέττυ κλαίγοντας. Αλλά πάγωσε η καρδιά της με την ιδέα ότι ο Λουκής θα πήγαινε φυλακή.
-Πού είναι λοιπόν τα φυτά από τις φράουλες; ρώτησε ο κύριος Τάππικος.
Η Μπέττυ τον οδήγησε στον κήπο της. Μόλις ο κυριος Τάππικος είδε πόσο καλάήταν φυτεμένα και καλά ποτισμένα, έσκυψε και τα ξερίζωσε ένα-ένα. Ύσερα τα έκοψε σε μικρά κομμάτια και τα πέταξε στη φωτιά που έκαιγε κει κοντά.
Η Μπέττυ έκλαιγε πικρά. Καημένα μικρά μου φυτά!
-Είσαι κακό κορίτσι, είπε ο κύριος Τάππικος. Και θα σου πω κάτι! Αν τολμήσεις να ξανάρθεις στον κήπομου θα πάω κατευθείαν στον κύριο Γκούνη, τον αστυνόμο. Είναι πολύ καλός φίλος μου, και θα έρθει να μιλήσει με τον πατλερα σου, μέχρι να πεις κίμινο. Όσο για το Λουκή, θα πάει στη φυλακή, αυτό είναι σίγουρο.
Μ' αυτά τα λόγια ο κύριος Τάππικος απομακρύνθηκε προς τον τοίχο. Πριν όμως φτάσει εκεί, έφτασε ο Μπάστερ τρέχοντας. Είχε ακούσει τα κλάματα της Μπέττυ, μύρισε τον κύριο Τάππικο και έτρεξε γρήγορα εκεί. Ο Μπάστερ ήταν σίγουρα έξυπνος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου